Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jozef Kmeto

11. 1. 2010 23:34
Perfektný článok

Perfektný článok, je to krásne ako píšete, ste úžasný róm, podaj by nás bolo viac, ako ste Vy R^ Mám rád vaše články, sú citlivé, z romským srdcom priateľ môj R^R^ Jozef Kmeťo

0 0
možnosti

BoboHml

9. 1. 2010 16:19
.

R^

0 0
možnosti

PetraHor

9. 1. 2010 16:16
Nikdy nepochopím proč vy cikáni

máte touhu neustále řešit samy sebe. To nevíte že byste byli ostatním lidem naprosto ukradení, kdyby vaši soukmenovci nepáchali tolik zla, především okrádání slabých a bezmocných lidí, škodí v obcích a městech. Nikdo Romům nedává za vinnu žádnou válku, ani nic podobného. Ale to že se z vašeho etnika rekrutují drobní zlodějíčci kteří si na mušku vezmou domek osmdesátileté stařenky, mřížku od kanálu, nebo hroby zavřažděných Židů je zkrátka nepopiratelný a hlavně neobhajitelný fakt. Dokud se takové věci budou dít, tak můžete plácat co chcete o tolerantnosti, ČT může 24 hodin pouštět záběry na spokojené, vzdělané a  pracovité Rómy, nebude to nic platné. Co se děje na ulicích, hřbitovech, v zahrádkářských koloniích a dalších místech každý vidí na vlastní oči, mnohdy i peněženky.

0 0
možnosti

čhavo

9. 1. 2010 16:43
Re: Nikdy nepochopím proč vy cikáni

Petro Hor. OK, jistě zloději jsou všude v každých kulturách,ale prosím vás,nenadávejte mi do cikánů,za prvé jsem Čech romské národnosti a mám svoje jméno a příjmení. Mě tím neurazíte,to mi věřte. .

Z vašich se rekrutují takoví hnusní podlidi,kteří se neštítí hodit zápalné láhve do nevinné rodiny a malá Natálka teď trpí !!!!!!!!!!!!!!!

Mám pokračovat ? Nemá to cenu.

0 0
možnosti

Drahomir Radek Horvath (D.H.R)

9. 1. 2010 16:16
Autore

Závěr? Jak na to ? Všichni – savore jekhetane –

musíme společně pracovat na tom, abychom se vzájemně poslouchali a

mluvili spolu.Společně řešili nahromaděné problémy. Jako rovný s rovným.

 Připomenu Ti i jiným až přijde pravá chvíle.....;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 65
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1625x
člověk , který je originálem,nikoliv kopií. Miluji život a ctím životy druhých lidí.