Diskuse

Vám - Tumenge

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
B

blogatorka

31. 1. 2010 23:12
Nikdy nezapomenu na šok z hromad dětských

botiček, lidských vlasů, brýlí ...  Poprvé jsem tam byla ve 12 letech se školou a celou cestu autobusem zpátky domů jsem měla zimnici a drkotaly mi zuby ...  V dospělosti jsem poznala bývalé vězně a vyslechla hodiny a hodiny vyprávění.  Oni už dnes nežijí, ale jejich příběhy o tom, jak museli bojovat o své přežití (mimo jiné i s ostatními vězni různých národností) mám "vpálené" do paměti...  Jsem pro pokračování praxe, aby školní děti absolvovaly exkursi do Osvětimi.

0 0
možnosti
M

magyar1

31. 1. 2010 11:21
baht

T aven bahtale romale andal Ungriko Them!

0 0
možnosti
DRH(

Drahomir Radek Horvath (D.H.R)

31. 1. 2010 11:02
Básník

R^R^

0 0
možnosti
JK

jana.krcova

24. 1. 2010 22:07
krásné,

děkuji:-)

0 0
možnosti
Č

čhavo

25. 1. 2010 20:56
Re: krásné,

Srdečně Vám děkuji. Mám mezi lidmi v majoritě mnoho přátel a vy, paní Jano jste mezi nimi. Hitlerovský fašismus a současná xenofobie a vzrůstající extremismus

nejen v naší vlasti je varováním. Je svatou povinností nás všech, bez rozdílu, proti této hyeně nenávisti a šířícího zla bojovat všemi prostředky!!!

Historie se nesmí opakovat. Bůh vám i všem čtenářům mého blogu žehnej!

Ačhen Devleha - S Pánem Bohem!

Jan HorváthR^

0 0
možnosti
JK

Jozef Kmeto

23. 1. 2010 23:34
Výborný článok

Milý môj priateľ som štatstný že som si po ťažkom dni mohol prečítať Váš článok, je perfektný a krásny dávam karmu ( Boch Vás požehnaj priateľ môj )

Jozef Kmeťo R^V

0 0
možnosti
Č

čhavo

23. 1. 2010 23:51
Re: Výborný článok

Děkuji milý kamaráde a příteli. Vaše slova jsou jako balzám na mou duši.

V Aušvicu jsem byl v únoru 94, stáli jsme na pláni, kde trčeli jen komíny.Bylo tehdy minus 20. Mráz, až nám uši a pusa mrzli. Co proti tomu však bylo utrpení

našich lidí a všech,kteří Osvětimi prošli. Plakal jsem a se mnou i romský historik

Bartoloměj Daniel, od něj jsem se hodně naučil. Již není mezi námi, ale jeho dílo vřele doporučuji všem : Historie Romů - Bartoloměj Daniel, promovaný historik.Měl jsem tu čest s ním pracovat u jednoho stolu v MRK v Brně.

Prajem vám but bacht sastipe! Del vám žehnej i vaši famelii.R^R^V

0 0
možnosti
  • Počet článků 65
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1625x
člověk , který je originálem,nikoliv kopií. Miluji život a ctím životy druhých lidí.