Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

děkuji vám milý čtenáři za milá slova a přání.

0 0
možnosti

J53a48r24a 17R17a11n48k

29. 3. 2017 3:59

Blahopreji Vam i synovi:-)R^

2 0
možnosti

Máte být na co hrdí, jak je vidět, že když jsou dobří rodiče, kteří o své ratolesti patřičně pečují, tak jsou i úspěchy, blahopřeji a prosím vydržte!

8 0
možnosti
Foto

Blahopřeji a přeji i dál vše dobré :)

11 0
možnosti

Je to moudrá cesta! Na gádže nespoléhejte!

:-)

3 0
možnosti
Foto

plus jsem dala do diskuze těm, co Vám blahopřejí,,, říkají to i za mne. Jsem ráda za takové blogy, jsem ráda že sem tyto věci napíšete. je to velice důležité...A ještě zmíníte rodinu. důležitost...zmíníte kodex Romů a já vím, že i odsud se vážně máme od vás co učit. Přála bych synovi štěstí. a VámR^:-)

8 0
možnosti

M67i52l30a49n 66R85a34d79e97k

28. 3. 2017 20:06

R^blahopreju, a pral bych si aby Cikani zili ne v ghettech, ale mezi jinymi lidmi, to dela dobre.

8 2
možnosti

Synovi blahopřejeme a ať se mu v profesním žibotě daří dál. Pro rodiče je vždy veliké zadostiučinění, když dítě dělá radost.Vaše články jsou vždy zajímavé. Málo se ví o zvycích a folklóru romů. Díky za osvětu.

10 0
možnosti
Foto

J92a47n69a 52M14a40j78o55v69á

28. 3. 2017 19:46

Neodolám, abych nepřidala vzpomínku. Nepodstatnou, ale milou. Když jsem (velmi ráda) pracovala v knihovně, stál přede mnou jednou romský kluk a šel se hlásit do dospělého oddělení. Měl občanku, doklad o studiu, rutinně jsem cvakala data do počítače a kluka prováděla knihovnou. Byl tichý, vážný.

Pak jsem si všimla, že opodál, u sloupu, stojí paní, která ho ostražitě pozoruje. Byla to jeho máma a tak jsem pro ni šla, jestli se chce taky podívat, co kde je. Šla, jakoby vstupovala do zámeckých sálů a doslova mi visela na rtech (říkala jsem takové to- tady je odborná literatura, regály jsou označené takhle, tady detektivky, beletrie, poezie, takhle se hledá v katalogu, tady jsou noviny...).

Než odešli, přišla ke mně, poděkovala a vážně mi sdělovala, že syn se dostal na obchodní akademii. První z rodiny bude mít maturitu. Do knihovny ho pak často doprovázela, vždycky se opatrně rozhlížela a zůstávala poblíž vstupu.

Mezitím jsem z knihovny odešla, ale mladík odmaturoval, potkávala jsem ho pak cestou do práce.

Jen víc takových, kdo vědí, že život je takový, jaký si ho "zařídíme".

Vám (jako rodičům)R^R^

18 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS