Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

S tou Itálií to nebude tak žhavé. Když jsem tam před pár lety byl, tak zrovna zapálili cikánský tábor u Neapole a cikány chtěli lynčovat, tuším, že zabili, nebo znásilnili místní holku. Carabiniéři nechali zaměrně tábor shořet a cikány deportovali do jiného tábora a pak myslím vyhostili. Čerstvá zkušenost ze Salzburku, police nahání žebravé cikány a ti na ně česko-slovensky zesílají mor, choleru a rakovinu.

11 0
možnosti
DF

Zapomněl jste uvést jeden podstatný fakt, a to, že se nejedná o domorodé obyvatele. Pokud Romové utíkají na západ, pak je něco v nepořádku s jejich domovskou zemí a ta by si měla doma problémy řešit. Tyto výčitky zaznívají z úst "západních" politiků.

0 6
možnosti
JH

Není to tak černo-bílé. Vietnamce mají Češi z většiny rádi, jelikož jsou obětí stejné šikany státních silových složek jako oni. Jsou, totiž, úspěšní, možná až příliš. Češi nemají rádi politiku pozitivní diskriminace, snahy o zvýhodnění někoho na úkor druhého. Zvýhodnění někoho, kdo o to ani nestojí, někoho kdo ani neuvažuje o tom, že by z jejich dětí mohlo někdy být něco jiného než z nich. Žádní právníci, lékaři, inženýři, jaderní fyzici nebo učitelé. Mají jen jeden cíl, pobírat dávky v hmotné nouzi. Až budou Cigáni stejně ambiciozní jako Vietnamci, nikdo s nimi nebude mít problém. Já osobně s Cigány problém nemám, zatím mi neudělali nic špatného, jen jsem obezřetný, když je vidím. S těmi několika, které znám se bavím bez problému, někdy jim dám nějaký šrot, ale vím, že to nesmím přehánět. Již mí rodiče mne učili staré přísloví: Podáš Cigánovi prst a vezme celou ruku. Náš stát tuto chybu udělal.

12 0
možnosti
DF

Autorovi dávám za pravdu. Osobně jsem služebně procestoval celou západní a jižní Evropu a mohu říci, že povaha lidí je na západě nesrovnatelně tolerantnější a pragmatičtější. Ale nesmíme se divit. Za to může bolševik. A minulý režim zanechal na lidu hluboké stopy. V lidech jsou ty kořeny stále a bude ještě pár generací trvat, než se to vyčistí. 

S pozdravem

0 5
možnosti
EJ

Ptám se, proč se bojíme ve dne projít parkem, kde všechny lavičky okupují nezaměstnaní Romové?, Proč chodím do obchodního domu bočním vchodem? Protože tam nejsou lavičky a nesedí tam ta stejná elita jako v parku. Malé cikáně jde přímo za Vámi a začne žebrat o peníze na zmrzlinu. Nedáte. Za ten vodopád sprostých slov se nemusí stydět ani "dlaždič". Když je dítko v ráži, dostanete i kopanec do kotníku. Všichni znají jen svá práva, bohužel povinnosti neberou na zřetel. A my je máme uznávat a mít s nimi empatii. Říkám NERv

13 0
možnosti
DK

Vite, co maji ty staty, ktere jste navstivil a citil se tam "jako doma", spolecneho? Nemaji Romy...Respektive jich maji procentualne malo. V podstate plati, ze zeme, ktera ma nad 3% Romu s nimi ma problemy a obcane k nim maji negativni vztah. Nicmene v te Francii, Italii, apod. existuji oblasti, kde je Romu vice a tam je situace stejna...Mistni je nenavidi a koukaji na ne skrze prsty, nerikejte ze ne...Duvod je vzdy stejny...lidi proste nikdy nebudou mit radi, kdyz na ne nekdo bude na ulici porvavat, prepadavat je, okradat je...Nenavidet ty, kdoz tak cini, je prirozene...

12 0
možnosti
Foto

Kamarádka dlouho žila v bývalé Jugoslávii a dům v Čechách občas pronajímala. Jednou jej pronajala Romům. Varovali jsme ji, ale ona že prý Romy zná a že jsou fajn.

Ten domek potom dávala dohromady asi půl roku.

7 0
možnosti
JT

Nebyl jsem rasista. Diky cikanum uz jsem. Nevadi mi ale cernosi, vietnamci, eskymaci ani martani. Vadi mi jen cikani

11 0
možnosti
AT

Dobrá, přesvědčil jste mě. Jsem rasista

10 0
možnosti
MP

Pane HOrváthe , je podle vás normální mlátit těhotnou ženskou byť  gadžovku ? Je podle vás normální, že romové vyhrožovali napadenému páru i slovy jako ty to dítě nedonossíš a jinými způsoby fyzické likvidace ? Pane Horváthe ,  proč někdo z Romů už dávno nezašel za tou paní s kytkou a omluvou ?   Vysvětlíte mi to ?  Pro vás jako bloggera to jistě nebude problém

15 0
možnosti
JH

pane prášek, není to normální, ať je potrestaj, jak maj, a co já stím? Tu paní vůbec neznám a ona mne. Co já s tím mám co společného?

1 4
možnosti
Foto

smekám před vámi a vašimi názory.

Ale teď jděte a řeknete to těm Romům, o kterých je tady řeč

9 0
možnosti
Foto

Hlavně to chce taky říct policistům ,soudcům a státním zástupcům. Pozitivní diskriminací ubližují těm slušným Romům

3 0
možnosti
RK

Vážený pane - víte jak je těžké žít v normální barvě kůže ? Máme spoustu starostí, povětšinou je již dnes normální, že děláme dvě zaměstnání a to vše pro to, aby si jedna skupina obyvatel užívala na dávkách, nadávala jiné skupině obyvatel, směje se jim a dělá nepořádek a neustále napadají jinou skupinu obyvatel. Dokonce i cenzůru nám kvůli pravdě zavedli ....................

14 0
možnosti
JH

vážený pane, je třeba sii položit otázku, kdo určuje dávky, kdo to tady zavedl. Proč lidé na sociálce nemohou najít slušnou práci? V ČR je na půl mega lidí bez práce, to jsou všichni z nich Romové?Jinak díky za názor.

1 3
možnosti
  • Počet článků 65
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1625x
člověk , který je originálem,nikoliv kopií. Miluji život a ctím životy druhých lidí.