Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RF

Randall Flagg

20. 4. 2009 14:18
Nic proti vam osobne,

ale zase ctu "mame pravo na..."

To vam preci nikdo normalni neupira, za predpokladu ze pochopite jednoduchou vec - krome prav existuji taky povinnosti a jakasi (uznavam ze nevymahatelna) zakladni slusnost, ktera je potrebna k pohodovemu souziti. Pokud se me opakovane pokousi v metru okrast cikansti kapsari, pokud se bydleni v dome nebo ctvrti kde je cikanu vice pohromade stava nocni murou pro cloveka ktery musi vstavat do prace a chce se vyspat, pokud ve svem aute chytnu opet cikana, kterak se snazi vyrvat autoradio (upozornuji ze vse je z vlastni zkusenosti), nedivte se ze si proste budu reflexivne hlidat penezenku a ostatni veci pokud uvidim nekoho, kdo jako cikan vypada. A muze to byt nakrasne jeden z tech slusnych, pracujicich, nijak system nezatezujicich. Pochopte ze to nejsou predsudky, to je proste realisticky pristup, vy kdyz se desetkrat spalite o kamna, budete to po jedenacte zkouset znovu s tim, ze treba tentokrat nepali?

0 0
možnosti
RF

Randall Flagg

20. 4. 2009 14:18
Re: Nic proti vam osobne,

 

Znovu opakuji ze toto neni nic proti vasi osobe, pocitam ze ti kterych se to tyka se na net beztak nedostanou. Ale neskodilo by, kdyby se ti slusni co mez vami nepochybne jsou natvrdo distancovali od tech, co umi jen delat bordel a vysavat stat. A nehajili je, ze oni za nic nemuzou, jsou proste takovi. Pravidla musi platit pro vsechny stejna, u me je rasista nekdo, kdo neustale na zaklade barvy kuze omlouva chovani nekterych jedincu.

0 0
možnosti
GG

gilhad

20. 4. 2009 14:04
Otazka

"Naš domov je tam, kde jsme se narodili, kde žijeme společně s ostatními v míru a v klidu."

Takze asi spousta cikanu nema zadny domov.

4x jsem byl v zivote prepaden. Z toho 4x cikany. Je-li to mensina, proc ma takto vyrazne nadprumernou statistiku?

0 0
možnosti
K

kion123123

20. 4. 2009 15:31
Re: Otazka

R^

0 0
možnosti
MS

BingoXX

20. 4. 2009 13:36
ano je to hrozný čin

ale byly cikánské děti od 12 do 16 let co před lety pod vedením otce jednoho z nich bestiálně zavraždily starou babku a ukradly její peníze také tím nejvzácnějším romským pokladem ?

0 0
možnosti
N

Nika.meil

20. 4. 2009 13:47
Re: ano je to hrozný čin

V tomto případě bohužel nebylo o vyjádření různých rómských sdružení ani vidu ani slechu. Nevšimla jsem si ani,že by to běželo ve zprávách od rána do večera. Mám pocit,že žiju v Kocourkově....

0 0
možnosti
U

ucitelas

20. 4. 2009 13:31
Skutečně

Hned se předjímá a hlavně ze strany cikánskánského etnika a novinářů jedoucích na této vlně, rasový útok. A co třeba válka klanů, nebo upozornění lichváře, že neplatí a podobně. neobhajuji co se stalo.To je hnus, ale pojímat rasimus bez vyšetření, také není OK.

0 0
možnosti
PJ

DarkSicek

20. 4. 2009 14:08
Re: Skutečně

presne tak R^

A to ze jako dusledek tohoto cinu snemovna zaradila narychlo k projednani potirani extremismu je populismus nejvyssiho kalibru Rv

0 0
možnosti
MV

Martin V

20. 4. 2009 13:30
Děti jsou bohatství romů!

Tak už jsem pochopil, proč je nechtějí mít doma a raději je dávají do úschoven - dětské domovy a podobně, popřípadě adopce.R^

Nikdo neví kdo to udělal, ale všichni vědí, že to byl rasismusRv

Mám na Vás otázku? Když mně přepadnou cikáni v průchodu je to rasismus nebo mám tolerovat jejich způsob obživy a být jim vděčný, že jsem obohacen o setkání s jejich kulturou a zvyky?

0 0
možnosti
K

kion123123

20. 4. 2009 15:31
Re: Děti jsou bohatství romů!

R^

0 0
možnosti
N

Nika.meil

20. 4. 2009 13:20
Ano....

Naprosto souhlasím,byl to hrozný čin a doufám,že pachatele najdou a tvrdě potrestají. A teď k tomu ostatnímu....Nemohu si odpustit to, že i já se večer bojím chodit po Janově....a to díky cikánům. Večer raději nevycházím. A mám také právě na klidný a důstojný život. Není to jednoduché....to mi věřte. Jak z tohoto bludného kruhu,že?

0 0
možnosti
PJ

DarkSicek

20. 4. 2009 13:19
vysvetlete mi

jak nekdo kdo spis muze vypovedet nasledujici?

"Se sestrou jsem už mluvila, říkala mi, že krátce před půlnocí před

domem zastavilo auto, někdo otevřel jeho dveře a se slovy: Tak cikáni,

teď shoříte, hodil do domu zápalnou lahev," popsala příčinu tragédie

žena, která ve vyhořelém domku dříve sama bydlela.

0 0
možnosti
IKČ

Ing.Rudolf Kitler-prezident ČSSR

20. 4. 2009 13:17
Souhlas. Udělalo to lidské hovado.

ale dva dotazy :

1. zůstane tu váš článek i když se ukáže že ten dům zapálili např. jiní romové ?

2. Na vaši větu "Děti jsou jediným bohatstvím romského národa, nic jiného Romové nevlastní." mi zkuste vydefinovat, proč většina dětí v dětských domovech jsou romové.

Díky

0 0
možnosti
1

1gomez

20. 4. 2009 13:16
udělal to cikán

EU

0 0
možnosti
  • Počet článků 65
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1625x
člověk , který je originálem,nikoliv kopií. Miluji život a ctím životy druhých lidí.